loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 67 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (5)
سـلــامــــــــ دوس جونیام \"\"

 

ازسه نفر هرگز متنفر نباش : فروردینی ها ، مهری ها و اسفندی ها

چون بهترین ها هستند...❤


سه نفر را هرگز نرنجون: اردیبهشتی ها ، تیری ها  و دی ماهی ها

چون صادق هستند...❤


سه نفر رو هیچ وقت نزار از زندگیت بیرون برن : شهریوری ها ، آذری ها و

آبانی ها چون به دردو دلت گوش میدن...

 

سه نفر رو هرگز از دست نده :مردادی ها ، خردادی ها و بهمنی ها چون

دوست واقعی هستند...❤

حالا به من بگید ببینم چه ماهی هستید؟؟\"\"

\"\"  من تیر هستم یعنی من رو نرونجونید اخه من صادق هستم ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/10/22 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

عالي بود سروين جان من ارديبهشتي هستم
پاسخ : پس مث من صادقی دیگه

این نظر توسط bita در تاریخ 1392/10/05 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

dost vagheii......khordadi am sarvin jooon.شکلک
پاسخ : paas vase hame doost vageei baash azizam

این نظر توسط سامان در تاریخ 1392/09/05 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه عالی بود من تیر ماه هستمشکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/08/13 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

ســلــام

مــن بــهــمـنـی ام هـر گــز از دسـتــم نــدهشکلک
پاسخ : خیلی دوست دارم الان واقعا نارحتم دیگه وبلاگم رو حذف میکنم.

این نظر توسط shilan در تاریخ 1392/08/13 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

اسفند
پاسخ : شیلان جونم توووو بهترینی واسم دوست دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,922
  • بازدید کلی : 22,234
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی