loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 51 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (2)

" نـمـی آیــی
و مـــن هــمـیـشـه گــمـان مـی کـنـم
دلـیـل تـمـام دلــشـوره هـای غــروب هـای ایـن شـهـر لـعـنـتـی
تـــو هــسـتـی ... ! "

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/09/18 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

تا حالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه،هر دردت یه آهنگ بشه..
دلم واسه خودم تنگ شده،منی که تو گذشته خیلی سرحال بود..
منی که خیلی امید داشت،من من من ..گذشته...
جملاتی آشنان در ذهنم اما در عین حال بیگانه..سخته خیلی سخته تحملش..
شاید این سختیا با نوشتنشون آسون بشه...
پاسخ : واقعا همین طوری وقتی سختیات رو مینویشه همه چی اسون تر میشه

این نظر توسط *** SaRa *** در تاریخ 1392/09/10 و 15:14 دقیقه ارسال شده است



ســــــــــختـــــــــ است وقتی از شـــــــــدت بـــــــــــغــــــض
گــــــــــــلو درد بگیـــــــــــــری
و هــــــــــمــــــــه بگوینـــــــــد :
.
.
.
لــــــــبــــــاس گــــــــرمـــــــــــ بپـــــــــوشـــ ـــ ـــ ـــ !!!
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 2,096
  • بازدید کلی : 22,408
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی