loading...
دختر روزای سختی...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/11/08 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

اگه این زندگی باشه
اگه این سهمم از دنیاس
من از مردن هراسم نیست
یه حســـــــی دارم این روزا
که گــــــــــاهی با خودم میگم:
شاید مـــــــــــــردم،حواسم نیست..
پاسخ : شاید مردم حواسم نیست ....

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/11/08 و 18:55 دقیقه ارسال شده است


گاهي وقتها دلم ميخواهد،بگويم:
من رفتم،باهات قهرم
ديگه تموم،ديگه دوستت ندارم...

و چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــدر

دلم ميخواهد بشنوم:
کجا بچه ي لوس؟!
غلط ميکني که ميري..... مگه دست خودته؟؟
رفتن به اين راحتي نيست

امــــــــــــــــــــــــــــــا

نميدانم چه حکمتيست
که آدمي هميشه اينجور وقتها
ميشنود:

به جهـــــــــــــــــــــنم
پاسخ : ولی بعضییا وجود دارن که وقتی میگی قهرم و دوستت نداالم
بهت مگن اخه تو بری فک نمیکنی من میمیرم؟؟

این نظر توسط کیمیا در تاریخ 1392/11/01 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

اپم سربزن.......شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کیمیا در تاریخ 1392/10/29 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

عزیزم وبت عالیه..لینک شدی دوس داشتی لینکم کن.......شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی حتما لینک میکنم ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 2,154
  • بازدید کلی : 22,466
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی