loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 478 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (72)

به وب من خووش اومدین لظفا مطالب من رو بخوونید امید وارم خوشتون بیاد و لطفا نظر هم بدین من از انتقادناراحت نمیشم اگه وبم مشکلی دااشت حتما بهم بگید

ممنون میشم.....


تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط درسا در تاریخ 1393/03/03 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط درسا در تاریخ 1393/03/01 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

خررررررررررررررررررررر

این نظر توسط elham در تاریخ 1393/02/21 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

salam sarvin joooooooooooooonkhobi dars ha ro khondi

این نظر توسط به توچه در تاریخ 1393/01/24 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

بروووووووووووو بمير
پاسخ : واااااااااای عزیز دلم الان میخوام بگیرم ببوسمت با این که نمیدونم کی هستی واقعن خیلی وقت بود کسی همچین دعای خوبی واسم نکرده بود ارزوی خودمم همینه
هلاکتم که اینقد درگیر منی

این نظر توسط به تو چه در تاریخ 1393/01/21 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

ازت متنفرم ايكبيري
پاسخ : خو چیکار کونم مثلن؟

این نظر توسط تنـــهاے פֿـاص در تاریخ 1393/01/17 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین سال نو هم مبارک باشه .
وب خوبی دارین ...
به منم سر بزنین .
اکه که با تبادل لینک موافق هستین بهم خبر بدین ممنون شکلک
شکلک
پاسخ : میسی که سر زدی سال نو خودت هم مبارک بازم سر بزن حتمن میام و البته لینکت مکنم

این نظر توسط ღšάℓmάღ در تاریخ 1393/01/16 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااام فدات عزیزدلم...ممنون.تو هم وبت خوشملهههه...با افتخار لینکت کردم عزیزم...شکلکوقت که هست...میشه شمارتو داشته باشم؟؟؟ باهم دربارش بحرفیم سروین جونم....من سلما هستم..خوشحال شدم از اشناییت خانمی...وبتم خدایی قشنگ بود..شکلک

این نظر توسط بيتا در تاریخ 1393/01/10 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام سروين خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلوووم عزیز دلم تو خوبی؟

این نظر توسط elham در تاریخ 1392/12/27 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

salamsarvinkhobi

این نظر توسط parisa در تاریخ 1392/12/27 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

سلام سروین جون..خوبی عزیزم؟ اخرین اپم تو سال 92.. منتظرتم اجیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,929
  • بازدید کلی : 22,241
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی