loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 63 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (15)

در دنبا سه زن زیبا ترینند ....                       

1:مادرم

2:انعکاااس تصویر مادرم در ایینه

3:سایه ی مادرم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط idolize در تاریخ 1392/11/18 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

احسنت
.
.
.
به ما هم سر بزن
پاسخ : مر30

این نظر توسط ؟؟؟؟؟؟ در تاریخ 1392/11/17 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

موضوع انشا : خوش بختی …
به نام خدا
خوش بختی یعنی قلب مادرت بتپد …
پایان !!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : وقتی مادرت خوب باشد همه چی خوب است.

این نظر توسط کیمیا در تاریخ 1392/10/29 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

big liiiiiiiiiiike
پاسخ : میسی

این نظر توسط مدث در تاریخ 1392/10/29 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

لایککککککککککککککککککککککککک
پاسخ : مر30

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

.
.
مــَن عـاشقت هــَستـَم …
و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے
هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم
هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم
هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…
.
.
.
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ :
ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ :
ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !
ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :
ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ
ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .
پاسخ : دمت جوووش اجی خبرت ما هم دختریم هههههه

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

“” دوستت دارم هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .
.
.
.
می ترسم کسی نه خودت را،
که دوست داشتنت را از من بگیرد !
.
.
.
چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند
.
.
.
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …
.
.
.
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .
.
.
.
مـــوهـــایـــم ..
که یـکدسـت ..
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !
بـــــاز هــــم ..
بـــــا عـشق ..
می نویـسم :
دوستـــت دارم …
.
.
.
گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!
نظرِ دِلـــــــم بود …
.




.
.
نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من
باشد؟
.
.
.
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !!!
.
.
.
آنقدر دوست داشتنى هستى ،
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

نام : گمنام
شهرت : سرگردان
زادگاه : محراب غم
تاريخ تولد :در یکی از روزهای بارانی
شماره شناسنامه : نامفهوم
مدت محکوميت : حبس ابد
نام پدر : کوه رنج
نام مادر : فرشته ی غم
نام پدربزرگ : درويش تنها
نام مادربزرگ : سلطان غم
قد:كمتر از خاك
وزن:به سنگيني بغض چند ساله
رنگ چشم:بارانی
رنگ مو:همرنگ درد
مقطع تحصیلی:پايه آخر بد بختي
گناه:انسان بودن
جرم:به دنیا آمدن
محکومیت:زندگی کردن
زمان رهایی:مرگ
چراغم :خاموشی
سقفم :آسمان
مونسم : شب
کارم : حسرت
يادم : فراموشی
دردم : فراغ
فريادم : سکوت
آرزويم : مرگ
زندگيم :سیاه پر کلاغی
اميدم :ناامیدی
آدرس : خيابان غم –
ميدان تنهايي – چهارراه بدبختي –
خيابان رنج – کوچه غربت –
پلاک ناباوري
(به نيستي محكوم شدم،اماگله ندارم)
پاسخ : میسی گلم دستت درد نکنه میخوام بعضی هااشو برا پروفایلم بزااارم ممنون

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

من...

وقتی دلم می گیره..
وقتی بغض دارم..
وقتی نمیتونم از احساسم چیزی بگم..
آره دقیقا همین وقتا..
فقط میتونم سکوت کنم,

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..

یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند

موبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید

صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده…

دختره شوکه شد و چشم پر از اشک

بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..

پسره نوشته بود… تصادف کردم

با مشکل خودم را رساندم دم در خونتون

لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت…

«خیلی خیلی دوستت دارم»
پاسخ : من ظرفیت اینا رو ندااارم اجی %-(

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/28 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

بیایید به سلامتی بنوشیم

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که زیرقولاشون زدن.

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که تنهامون گذاشتن.

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که تواغوش دیگری نفس نفس میزنن.

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که بابی شرمی دنیامونوسیاه وتاریک کردند.

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که رفتندوحتی به عقبم نگاه نکردند.

بنوشیم به سلامتی همه اونایی که قلبامونوتیکه تیکه کردند.

به سلامتی.
پاسخ : به سلامتی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 391
  • بازدید سال : 2,104
  • بازدید کلی : 22,416
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی