loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 54 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (4)

firend:دوست

دوست پسر:boy friEND


دوست دختر:girl friEND


بهترین دوست:best friEND


همگی ب ENDختم میشوند...یعنی همگی پایان دارن...


اما کلمهFAMILYب معنی خانواده ب سه حرفILY ختم میشود ک مخفف

I LOVE YOU

است و خود FAMILYب معنی:


FAMILY=FATHER AND MOTHER I LOVE YOU

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bloger در تاریخ 1392/10/29 و 2:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه سر بزن دوس داشتی خودتو لینک کن نداشتی عضو شو از امکاناتمون استفاده کن بازم اگه نداشتی هکس های لو رفته پارتی ها و کشف حجاب مهناز افشارو ببین
پاسخ : مرسی که بهم سر زدی

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/25 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

چه تفاهم عجیبی!
من برای تو زندگی میکنم...
توبرای خودت...
پاسخ : :-( شکلک :[ =(

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/25 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

من!
خودم هستم...
کسی هم خوشش نیامد به جهنم اینجا که مجسمه سازی نیست...شکلک
پاسخ : >شکلک >:-(

این نظر توسط ❤ELAHE❤ در تاریخ 1392/10/25 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

هزار بار هم که از این شانه به آن شانه بغلتی این شب صبح نمی شود،وقتی دلتنگ باشی...
پاسخ : دمت گررررم مث شبای من:


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 1,917
  • بازدید کلی : 22,229
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی