loading...
دختر روزای سختی...
Sarvin بازدید : 62 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (4)

من همین هستم" اهل پایتخت نیستم" بچه بالا شهر نیستم"

به ارزو هایم نرسیده ام... هنوز روی هم تلنبار می شوند...بهتین دوستم عروسکی است با چشمان دکمه ای..

پدرم ثروت مند نیست" اما ثروت ترینم که او را دارم...

در قصر زندگی نمیکنم " اتاقم هم ان قدر ها بزرگ نیست...  گرد وغباری در دلم نیست و قلبم پاک است...

با لبخند مرد نارنجی پوش محلمان دلشاد میشوم همان باعث می شود که جاروی بزرگش را به سختی روی زمین بکشم تا کمکی کرده باشم....

پنجره ی سرد اتاقم هرگز باز نمی شود ام زوزه ی گربه ی زیر شیروانی مرا وادار می سازد که قسمتی از نان

به قول مادرم برشته ام را با او تقسیم کنم...

من همینم زندگی ام پیچیده نیستساده است....خیلی...ان قدر که نمی توانی فکرش را هم بکنی؟.....

                                                               من همین هستم ودگر هیچ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Tanhaye_deltang در تاریخ 1392/12/06 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

وا..؟؟
چرا یه دفه این جوری وبت..؟؟؟
شکلک
پاسخ : هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط Elham در تاریخ 1392/10/18 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

Salam Sarvin joooooooooooooooooooooonn Doosetdaramشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم فدااااات

این نظر توسط bita در تاریخ 1392/10/05 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

sarvin jooooooooooooooon!!!!!!! asheghet ammmmmm!!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : faaaaadaaat aaajjjjiii jooon

این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/08/05 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

بـــابـــا تــو دیــگــهـ کــیـ هــســتــیـــ ؟شکلک
پاسخ : ما اینیم دیگه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم خوشتون بیاد و البته ورود افراد مثبت ممنوع نظر یادتون نره ممنون که به وبم سر زدین....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 296
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,910
  • بازدید کلی : 22,222
  • کدهای اختصاصی
    کد خوش آمدگویی